Namens alle drie de kerken gaan we verder met de organisatie van de praise diensten. Hierbij de data, om alvast in uw agenda te noteren, op zondag 6 oktober, zondag 3 november, zondag 1 december bent u om 17:00 uur weer van harte welkom in de hervormde kerk in Puttershoek. Voor de eerste dienst zijn we nog op zoek naar een mooi persoonlijke verhaal bij een mooi lied. Heeft u een mooie herinnering of een mooi verhaal bij een christelijk lied, we spelen het lied in deze dienst en nodigen u uit om uw persoonlijke verhaal te vertellen.

Verder zijn we nog op zoek naar muzikanten, waarbij het liefst ook een piano en/of gitaar. Kent u iemand of denkt u dat kan wel iets voor mij zijn, neem gerust even contact op: 06-44542819

Mariska van der Zwaal

Aanvullende gegevens