Op 14 juli hoopt in de morgendienst Ds. B.F. Bakelaar uit Krimpen aan de Lek voor te gaan. Hij is door onze gemeente beroepen en we hopen dat deze dienst mag bijdragen aan het verlangen van ons om hem als onze nieuwe predikant te ontmoeten. In de middagdienst, van 17.00 uur, verwelkomen wij Ds. F.J. van Harten uit Scheveningen. Ook geen onbekende. Op zondag 21 juli staan de kerkdeuren weer wagenwijd open en bent u van harte welkom in  beide diensten. In de morgendienst hoopt  ds. L. den Breeijen uit Delft de dienst te leiden. In de middagdienst hoopt ds. Ds. L. Rikxoort uit Alphen a.d. Rijn voor te gaan.

Weet dat u welkom bent.

De vakantie tijd komt eraan een ieder gaat op pad dichtbij of veraf. Zo mochten we in de morgendienst van 7 juli horen dat God overal met je mee gaat. Fijn om zo een bemoediging te krijgen van uit de bijbel. Zelf zijn we op vakantie in Duitsland naar een kerkdienst geweest het evangelie die morgen ging over de verloren zoon, als je daar dan rond zwerft en langs een ere veld komt met gesneuvelden uit de tweede wereld oorlog waar de gemiddelde leeftijd begin 20 was sta je verbaasd dat dit heeft kunnen gebeuren. Maar vanuit de gelijkenis weten we dat God altijd klaar staat om zijn kinderen in zijn Vader armen te omsluiten. Weet u dan geborgen waar u ook gaat of staat, want er is een toekomst vol van hoop bij Jezus onze heer en heiland.

Gemeenteavond.

Vrijdag avond 5 juli mochten we als gemeente kennis maken met Ds. B.F, Bakelaar en zijn vrouw. We kunnen terug kijken op een samen zijn waarin we als gemeente hebben laten zien wie we zijn. A.s. zondag 14 juli gaat Ds. B.F. Bakelaar voor in de morgendienst. Ik hoop en bid dat u deze morgen aangrijpt om kennis te maken met de dominee en zijn gezin. Na afloop van de dienst is er koffie drinken en kunt u en jij als gemeente de familie Bakelaar ontmoeten. Voor degene die dus de 5de juli niet konden een reden te meer om deze dienst en het samen zijn na dienst te bezoeken.

World Servants.

Op zaterdag 13 juli is de interland Nederland - Sierra Leone deze wordt gespeeld in sporthal de tienvoet in Heinenoord en begint om 19.00 uur. u kunt die avond supporteren en doneren zodat Joost de Haan zijn missie met world servants kan volbrengen. Doelstelling is om een school gebouw te bouwen. Laat uw plek op de tribune niet onbezet.

De bloemen van zondag 30 juni werden gebracht bij Wim Kamp. Zondag 7 juli  zijn de bloemen naar Ad Knetsch gegaan.

Dhr. Nico van Oudheusden, (problemen met been, kan voorlopig geen orgel bespelen)

Dhr. Arjo Vogel, (chronische vermoeidheidsziekte)

Dhr. Wim Kamp, (gevallen; onderzoeken)

Mevr. Ria van der Wildt, (ernstig ziek)

Mevr. J.W. de Pee – Barendrecht, Zorgwaard locatie Rembrandt, Oud-Beijerland (tijdelijk opgenomen)

Mevr. Maddy v.d. Ree-de Jongh die vrijdag wordt geopereerd.

We denken ook aan de mensen die niet bij name worden genoemd maar die kampen met depressie en zoekende zijn naar God. Laten wij als gemeente voor een ieder hier boven genoemd bidden en vragen of hij een ieder wil bijstaan.

We wensen alle zieken thuis en in een zorginstelling Gods nabijheid toe.

Mede namens de kerkenraad wens ik u allen goede weken toe.

Vriendelijke groeten Hugo Snaaijer ouderling.