Op 12 november willen we weer met elkaar zingen om 19:00 uur in de Schakel in Puttershoek.
De opzet van de avonden is zoals u gewend bent: voor de pauze God de lof en eer toezingen en na de pauze zang in combinatie met gebed.

Vanaf dit seizoen willen we de bezoekers herinneren aan de avond met aanvullend een whatsapp berichtje. De appgroep is een groep waarin alleen berichtjes gezonden worden. U hoeft dus niet bang te zijn voor veel berichtjes. Wilt u opgenomen worden in deze appgroep? Stuur dan een berichtje aan 0644542819 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een lied kunt u doorgeven door middel van een persoonlijk bericht.

We zingen uit de Op Toonhoogte bundel, die op de avond zelf voor u klaar ligt. Deze avond wordt georganiseerd door de Hervormde Kerk Maasdam en Puttershoek en de Gereformeerde kerk Puttershoek/Maasdam.

Aanvullende gegevens