Op zondagmorgen 11 augustus hoopt in de morgendienst ds. L.L.C. van der Eijk uit Zwijndrecht voor te gaan. In de middagdienst van 17.00 uur verwelkomen wij ds. J. van Walsum uit Poortugaal. Beide predikanten zijn inmiddels geen onbekenden meer voor ons.

Op zondag 18 augustus hoopt ds. J. Breure uit Zwijndrecht de dienst te leiden. In de middagdienst hoopt onze oud predikant ds. R.H.M. de Jonge uit Leiden voor te gaan. Vast een fijn weerzien. U bent in alle diensten van harte welkom.

Weeksluiting.

Op vrijdag 16 augustus wordt een weeksluiting gehouden in de kerkzaal van het Huys te Hoecke. De dienst begint om 15.00 uur en de voorganger is mevrouw Th. Van Kampen, geestelijk verzorger van Zorgwaard. Dit is haar laatste dienst omdat ze binnenkort Zorgwaard gaat verlaten.  U bent van harte welkom.

Huwelijksjubileum.

Op dinsdag 13 augustus mogen de heer en mevrouw Kruithof – Bijl hun 55 jarig huwelijksjubileum vieren. Wij zijn God dankbaar dat hij hen al die jaren voor elkaar gespaard heeft. Wij feliciteren dit echtpaar van harte en wensen hen Gods zegen toe op hun verdere levensweg.

Huwelijksjubileum.

Op vrijdag 23 augustus zijn echtpaar Verzijl – Snaaijer 50 jaar getrouwd. Wij feliciteren hen van harte met dit jubileum en wensen hen een stralende dag toe. Wij bidden dit echtpaar nog mooie jaren toe onder de zegen van de Heer.

De bloemengroet van 28 juli is met een hartelijke groet van ons allen gebracht bij mevrouw  I. van Horssen – den Boer. De bloemen van zondag 4 augustus werden bij mevrouw B. J. Verhagen – Verkerk gebracht.

Wij leven mee met…

Mevrouw Ria van der Wildt omdat ze ernstig ziek is.

Sem Verrijp is geschept door een auto en heeft een scheurtje in zijn enkel.

Mevrouw J. P. de Pee – Barendrecht, verblijft in Zorgwaard, locatie Rembrandt in Oud Beijerland.

Wij bidden de zieken en allen die het moeilijk hebben Gods nabijheid toe.

Mede namens de kerkenraad wens ik u goede weken toe.