Bij de diensten.

Op 16 juni vieren wij het heilig Avondmaal. Het is Christus zelf die ons aan  tafel nodigt. Voorganger in deze dienst is onze oud predikant ds. G. J. van Beek uit Hendrik Ido Ambacht. In de middagdienst is er voortzetting en dankzegging van het heilig Avondmaal. In deze dienst hoopt ds. R. Agterhuis uit Ottoland voor te gaan.

Laat uw plaats niet onbezet zijn. De bekercollecte is bestemd voor twee doelen.

Het eerste  doel is bestemd voor het World Servant project waar Joost de Haan deze zomer heen gaat. Hij gaat naar Sierra Leone om daar mee te bouwen aan klaslokalen. Het tweede doel is Edukans. Edukans werkt aan grote én kleine onderwijsprojecten in landen als Ethiopië, Oeganda, Malawi en Kenia.

Op zondag 23 juni gaat in de morgendienst drs.  K. Koppenaal – van Velde uit Dirksland voor. Om 15.00 uur wordt op het Kerkplein een openluchtdienst gehouden  waarin voorgaat proponent J.W. Sterrenburg uit Sluipwijk. Het thema van deze dienst is “Vriendschap”. Muzikale medewerking wordt verleend door de band: NZRTH. Deze dienst is voorbereid door de commissie van de drie kerken.  U bent van harte welkom.

Weeksluiting Huys te Hoecke.

Vrijdagmiddag 21 juni wordt er in het Huys te Hoecke een weeksluiting gehouden. Voorganger in deze dienst is ds. M.H. van de Graaf uit Maasdam. De dienst  begint om 15.00 uur en wordt gehouden in de kerkzaal. Iedereen is van harte welkom.

Huwelijksjubileum.

Donderdag 20 juni zijn echtpaar G.P. Hoek - Biesheuvel 55 jaar getrouwd. Wij feliciteren hen van harte en wensen hen een fijne dag toe te midden van de familie, vrienden en bekenden. Nog vele goede jaren toegewenst onder de zegen van de Heer.

Verdriet.

Wij leven mee met familie Grashuis nu broer en zwager Peter Grashuis zeer onverwacht is overleden. Wij bidden hen kracht en Gods nabijheid toe op deze moeilijke en zware weg.

Bloemengroet.

De bloemengroet van 2 juni is met een hartelijke groet van ons allen gebracht bij ds. M.H. van de Graaf in Maasdam. De bloemen van zondag 9 juni werden bij mevr. R van der Wildt bezorgd.

Zieken.

Mevr. Ria van der Wildt kreeg een zwaar bericht te verwerken.

Mevr. J. W. de Pee – Barendrecht, is tijdelijk opgenomen in Zorgwaard Oud Beijerland.

Dhr. H. Prins heeft de arm uit de kom na een ongelukkige val.

Onze organist, dhr. Nico van Oudheusden, heeft een achillespeesscheuring en moet 2 maanden rust houden. Hij kan voorlopig niet het orgel bespelen.

We wensen alle zieken en hen die het moeilijk hebben Gods nabijheid toe.

Mede namens de kerkenraad wens ik u een goede tijd toe.

Vriendelijke groeten Atie Meijer, Scriba.