Op 2 juni hoopt in de morgendienst ds. F. van Harten uit Scheveningen voor te gaan. Hij is meerdere malen onze gastvoorganger geweest en is dus geen onbekende voor ons. In de middagdienst, van 17.00 uur, verwelkomen wij ds. T.J. de Koning uit Alphen aan de Rijn. Ook geen onbekende. Op zondag 9 juni staan de kerkdeuren weer wagenwijd open en bent u van harte welkom in  beide diensten. In de morgendienst hoopt  proponent H.A. Kramer uit Lunteren de dienst te leiden. In de middagdienst hoopt ds. M. Olthoff uit Mijnsheerenland voor te gaan.

Weet dat u welkom bent.

Huwelijksjubilea.

Op 3 juni vieren Jan en Cobi Kuipers-Versendaal hun 55 jarig huwelijksjubileum. We feliciteren hen van harte en wensen hen een goede dag toe samen met de kinderen en kleinkinderen. Nog vele goede jaren toegewenst in de nieuwe woning.

Op 9 juni zijn dhr. en mevr. J.N van Oudheusden-Barendrecht 60 jaar getrouwd.

We wensen hen een stralende dag toe met hun kinderen en kleinkinderen en nog vele goede jaren onder de zegen van de Heer.

Weeksluiting Huys te Hoecke.

In de weeksluiting van 7 juni hoopt dhr. den Broeder de dienst te leiden. Deze dienst valt onder de verantwoording van de Gereformeerde gemeente van Puttershoek. De weeksluiting begint om 15.00 uur en wordt gehouden in de kerkzaal van Huys te Hoecke. Iedereen is van harte welkom.

Outlook.

Ook outlook gaat op vakantie. Op donderdag 20 juni komen wij,  voor de laatste maal dit seizoen,  bij elkaar. Op donderdag 12 september bent u weer, vanaf 14.00 uur, van harte welkom om een spelletje te doen of om een kaartje te leggen.

Rommelmarkt.

Op vrijdag 31 mei is de rommelmarkt open van 13.30 tot 16.30 uur en op zaterdag 1 juni van 10.00 tot 12.00 uur. U bent ook van harte welkom om een kopje koffie te komen drinken. In de maanden juli en augustus blijft de rommelmarkt gewoon open.

Gemeenteavond.

We mogen terugkijken op een geslaagde gemeenteavond over de bestemming van de Schakel. De opkomst was erg goed en er werd goed gediscussieerd en naar elkaar geluisterd. We wachten nu op de Kerkenraad welke stappen er verder genomen gaan worden.

Vakantie.

Ds J. Breure is van 22 mei tot 30 juni op vakantie. Heeft u in deze periode een predikant nodig dan kunt u contact opnemen met het pastoraal meldpunt of de scriba.

De bloemen van zondag 19 mei werden gebracht bij mevr. T. Prins – de Kluijver. Zondag 26 mei zijn de bloemen naar Jens de Geus gegaan

Mevr. J.W. de Pee-Barendrecht is tijdelijk opgenomen in Zorgwaard locatie

Rembrandt .

We wensen alle zieken thuis en in een zorginstelling Gods nabijheid toe.

Mede namens de kerkenraad wens ik u allen goede weken toe.

Vriendelijke groeten Atie Meijer, Scriba.