Op eerste Pinksterdag willen wij met elkaar de uitstorting van de heilige Geest  vieren. Bij Zijn hemelvaart heeft Jezus ons beloofd niet als wezen achter te laten. Door de heilige Geest is Hij dicht bij ons. In de morgendienst hoopt ds. C van Dis uit Nieuwegein voor te gaan. In de middagdienst, van 17.00 uur, verwelkomen wij ds. J. H. van Wijk uit Oud Vossemeer. Ook op zondag 26 mei staan de kerkdeuren weer wagenwijd open. In de morgendienst hoopt  ds. G.A. de Weerd uit Geertruidenberg de dienst te leiden. In de middagdienst verwelkomen wij ds. A. Groen uit Sliedrecht. U bent in alle diensten van harte welkom.

Heilig Avondmaal Huys te Hoecke.

Zondagmiddag 26 mei zal er in het Huys te Hoecke het Heilig Avondmaal worden bediend. Voorganger in deze viering is ds C. Groenendijk uit Piershil. De dienst  begint om 15.00 uur. Iedereen wordt van harte uitgenodigd.

Weeksluiting Huys te Hoecke.

De weeksluiting van 24 mei zal worden verzorgd door de Gereformeerde kerk van Puttershoek. Mevr. S. Smedinga hoopt hierin voor te gaan.

De weeksluiting begint om 15.00 uur en wordt gehouden in de kerkzaal van Huys te Hoecke. Iedereen is van harte welkom.

Huwelijksjubileum.

Zaterdag 18 mei zijn Frank en Jolande Kornaat – Podt 40 jaar getrouwd. Wij feliciteren hen van harte en we wensen hen een fijne dag toe te midden van de familie, vrienden en bekenden. En nog vele goede jaren.

Huwelijksjubileum.

Erik en Jacolien Hoek-Kruithof hopen op 21 mei hun 25 jarig huwelijksjubileum te vieren. Wij feliciteren hen van harte met dit jubileum en we wensen hen een fijne dag toe samen met de familie, vrienden en bekenden. En nog vele goede jaren.

Vakantie.

Ds J. Breure gaat van 22 mei tot 30 juni met vakantie. Heeft u in deze periode een predikant nodig dan kunt u contact opnemen met het pastoraal meldpunt.

De bloemengroet van 5 mei is met een hartelijke groet van ons allen gebracht bij de doopouders Merel en Maarten in 't Veld. De bloemen van zondag 12 mei werden bij mevr. J. van Hal – Kraal bezorgd.

Mevr. M. van der Ree-de Jongh  ondergaat een behandeling.

Mevr. T. Prins – de Kluijver verblijft in het revalidatiecentrum Rijndam in Dordrecht.

We wensen hen veel sterkte en Gods nabijheid toe.

Mede namens de kerkenraad wens ik u goede Pinksterdagen toe.

Vriendelijke groeten Atie Meijer, Scriba.