Wat een voorrecht om te mogen weten dat hoe diep we ook in de put zitten Hij er voor ons is. Wat fijn dat we mochten horen dat Jezus ons draagt, Hij die alles heeft doorstaan en gedragen voor onze zonde. Hoe is het met jou life lijn? Hebt u , jij een goede verbinding waar je vol vertrouwen aan kan gaan hangen ook als het onder je duister en donker is. Hij zegt niet voor niets ik ben het licht van de wereld wie mij volgt zal nimmer in de duisternis wandelen, maar hij zal het licht des levens hebben.

Mogen we zo in die overtuiging ons houvast hebben en durven we de sprong  aan achter Hem die de weg is voorgegaan. Laten we in dit Gods vertrouwen onze zorgen en onze dankzegging bij Hem neerleggen. Ga zo op pad de toekomst tegemoet met gesloten ogen en gevouwen handen Hem in het vizier dan komt alles goed.

Diensten:

Op 17 maart is er bij ons in de kerk een connected dienst voorganger is ds. J. Breure uit Zwijndrecht de band all 4one verleend medewerking. Let op de dienst begint om 11:00 uur na de dienst is er preek bespreking in de hoeksteen.om 17:00 uur hoopt voor te gaan dhr P. Huijser uit Ridderkerk.

Beroepingswerk:

Op 12 maart heeft de afvaardiging van kerkenraad en beroepingscommissie de beroepingsbrief aan ds. J. Meertens te overhandigd. ds. J. Meertens heeft tot 3 april de tijd om over het uitgebrachte beroep te beslissen. Eventuele kennismaking met u als gemeente zullen wij zo spoedig mogelijk met u delen.

Gemeente, wilt u in uw gebeden ds. J. Meertens gedenken zodat hij de juiste keuze mag maken naar Gods wil.

Belijdenis:

Op 24 maart hoopt in de morgendienst Elisabeth Verhoeven-Naaktgeboren openbare belijdenis van haar geloof af te leggen. Dankbaar zijn wij als kerkenraad dat dit werk gedaan door ds. J. Breure ook zijn vruchten voortbrengt.

Bloemen:

De bloemen uit de dienst van 10 maart  zijn  met een hartelijke groet en bemoediging gegaan naar Lenie v.d. Bom.

Onze zieken:

Dhr. Massimo Zarfati, thuis herstellende

Mevr. Maddy van der Ree – de Jongh, (heeft een slecht bericht ontvangen en moet geopereerd worden)

Mevr. A. Verschoor – de Vlieger, Zorgwaard locatie Rembrandt, (tijdelijk opgenomen)

Dhr. Johan de Klerk, ( ziek thuis )

Mevr. Renny Leeuwenburgh, Plataanstraat 36, 3207 XS Puttershoek (ernstig ziek)

Het ziekenlijstje vraagt veel aandacht willen we deze mensen hierboven genoemd gedenken in onze gebeden. Laten we ook de mensen die niet meer naar de kerk kunnen komen betrekken en in gedachten opdragen aan God onze Vader.

Ouderling Hugo Snaaijer