Uitnodiging voor een feestje: kinderdankdag

Een feestje vieren in de kerk? Kan dat wel? Ja natuurlijk!

Op 3 november is het dankdag. ’s Middags vieren we dan samen met de kinderen een ontzettend leuk en gezellig feestje: eerst in de kerk, en daarna in de Hoeksteen. Hopelijk hebben veel kinderen een schoenendoos versierd en gevuld, want die krijgen in de kerk een wel heel bijzonder plekje. Nieuwsgierig geworden? De kinderen van de basisschool (en hun papa’s, mama’s, opa’s en oma’s) en alle anderen die dit niet willen missen zijn van harte uitgenodigd. En natuurlijk ben je óók welkom als je geen schoenendoos hebt versierd!

Wat?                     Eerst is er een korte kinderdienst (ca. 30 minuten), daarna vieren we het feestje verder in de Hoeksteen met een knutsel en wat lekkers (tijdens de dienst is er oppas voor de allerkleinsten in de Hoeksteen!)

Wanneer?          Woensdag 3 november van 14.30 tot 16.30 uur

Waar?                  De Hervormde Kerk en de Hoeksteen (op het Kerkplein in Puttershoek)

Kun je alleen naar de dienst komen óf alleen naar het feestje daarna? Dat is uiteraard geen probleem!

PS: wil je ook graag meedoen met de schoenendoosactie, maar heb je geen folder gehad of ben je die kwijt, bel/app/sms Leonie Dekkers voor een folder met alle informatie of neem de folder mee uit De Hoeksteen (06-10770038).