Iedereen in de leeftijd van 17 tot 100+ die geen belijdenis heeft gedaan, maar wel eens zou willen nadenken over de betekenis daarvan…. Iedereen die zich samen met anderen wil verdiepen in de betekenis van het geloof en van de kerk in je leven… is van harte welkom bij de belijdenisgesprekskring.

Wat betekent het geloof in God voor jou en je leven? Of wat zou het kunnen betekenen?

Waar gaat het in het christelijk geloof om?

Welke betekenis heeft de kerk, de gemeenschap van gelovigen daarin?

Wat betekent het om belijdenis te doen?

Over al deze vragen en meer gaan we het in deze gesprekskring hebben.

Om mee te doen is het nadrukkelijk níet nodig dat je nu al weet of je (ooit) belijdenis zou willen doen. Die keuze kun je later maken.

Het gaat om bijeenkomsten van een uur per keer. Op welke dag en welke tijd we samenkomen, dat bespreken we met degenen die aan deze kring mee willen doen.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Dus: kom en doe mee!

Meer informatie en aanmelding bij ds. Marianna.

Contact gegevens:

bellen: 078- 78 57 881